Om DBK

DBK er en aktiv klub, som lægger meget vægt på motionsbadminton. Udover at få en fast spilletid, er der også tilbud om fællestræning.

Alle er velkomne til at deltage, og der satses meget på det sociale samvær og samtidig mulighed for at udvikle sine evner som badmintonspiller. Det er altid hyggeligt og rart, fordi der er plads til alle, selvom man ikke er en Viktor Akselsen eller Line Christophersen.

For dem der har lyst, er der mulighed for at spille turneringsbadminton. Afdelingen bakker endvidere op om dem, der ønsker at deltage i individuelle stævner, hvor DBK betaler startgebyrer.

Sæsonen går fra sidst i august til slutningen af april.

Er du interesseret kan du kontakte formand Poul Anker Madsen på tlf.: 21587760 eller E-mail Formand@dianalundbadmintonklub.dk

Foreningens vedtægter: Vedtægter DBK

Regnskab: Årsregnskab 2022